Saturday, July 17

Apa yang kurasa?

Syukur..

Syukur..

Syukur..

Tiada kata yang mampu menzahirkan perasaan dan rasa hatiku tika ini.

SubhanaAllah…

SubhanaAllah…

SubhanaAllah…

Begitu halus hikmah ujian yang ingin Allah sampaikan.

Alhamdulillah…

Alhamdulillah…

Alhamdulillah…

Maha Adil Allah yang telah meletakkan aku dalam ujian ini.

Astaghfirullah…

Astaghfirullah…

Astaghfirullah…

Tiada ketakutan melainkan hanya kepadaNya.

Allahuakbar…

Allahuakbar…

Allahuakbar…

Maha Suci Allah yang Maha Mengetahui segalanya.(^_^)

9 comments:

Sang Pujangga said...

Tahniah...ujian yang lebih besar menunggu...

a.i.s.y.a.h. i.s.m.a.i.l said...

yup that's the spirit! (takbir kuat sket!) :)

x kan surut walau selangkah..(hingga akhir ayat) hehe

moga kita terus thabat dik dan sabar menempuhi hari2 mendatang.



loves,
kak aisyah ismail

khAzInAtUL AsrAr said...

salam sayang?

apa khabar?(smileys)

rindu pada yang di sana!

Anonymous said...

assalamualaikum
sahabat dunia akhirat =)

ku tahu kau juga tahu

ku juga tahu kau tahu ap sbnrnya yg sdg berlaku
bkn sj pd dirimu, tp juga kami

dan ku juga tahu kau memahami
tarbiyah ini
selalunya...ia menuntut lebih dr yg disangka

tp aku yakin kau tahu
Allah labih tahu yg terbaik buat kita

kita tak serupa sahabatku
maka tak mungkinkan, utk kita ad jln hidup yg sama?

namun ketahuilah sahabatku
sesungguhnya masih ad yg kita patut lebih hargai, syukuri & diinsafi selagi kita masih milikinya
hal ini kerana, kadangkala kita mengingkari haknya
yakni
iman & islam

ku juga ingin kau tahu
siapa diri ini
the only 'mak tiri'
sayang kamu =)

ainah said...

akak.. RINDU AKAK!!!!!!
just nak dedicate lagu Muhasabah Cinta kat akak...
InsyaAllah, I'll pray the best for you. :D

...zUlaIkHA... said...

to sang pujangga...

setelah menjalani hidup di dunia ni ntok beberapa waktu,tak tau dah mane satu ujian yang paling besar...(^_^)

to kak aisyah...

Allahuakbar!!!!(^_^)
hehe..jazakillah kak!

"cita kami hidup mulia
atau syahid mendapat syurga"


to khazinatul asrar...

woit makcik!rasenyer first time hg komen kat sini?bila nk turun mlaka lg ni???(^_^)
kami setia menanti di sini...

to anonymous...

mak tiri!!!!
mak tiri sayang saya???
wow..unbelievable...hehe..(^_^)
thanks for the words...really touching!
saya pun sayang kamu jugak!
frens forever till syurga...(^_^)

to ainah...

rindu adik akak ni jugak!!!
adik yang 'hyperactive'..itulah aina!
muhasabah cinta..best2..
jazakillah..(^_^)

tulip putih said...

salam, awak!
comel je post ni.alhamdulillah. :)

lama x jmpe cik adik ni.hihi..
aritu, eh dlm minggu ni, br jmpe ct,rabecca (xtw ejaan.hihi), azna, umu...
lama btol 'kita2' xjmpe kan.
jmpe jumaat ni kayh!
insyaAllah :)))

Atikah Nur Dzulkhefli said...

aziani..syukur2...windu aziani,bile nk dtg umah sy lagi??huhuh

...zUlaIkHA... said...

to tulip putih...

insyaAllah..t kita2 berkampung semula yea..
duduk beriman bersama...(^_^)

to atikah nur...

atikkkk!lame dah kita tak berdua2an bertukar cerita eh...
atik turun la melaka sini meh..
pekena ikan bakaq..nak?(^_^)